poniedziałek, 15 października 2012

Dziękczynne kopertówki

Jednym z najpiękniejszych momentów uroczystości weselnych jest chwila,gdzie dziękujemy
naszym rodzicom za ich miłość i trud wykonania.
Właśnie z takim przesłaniem są zrobione dzisiejsze kopertówki.
Oprócz rodzicom,młodzi dziękują również swoim świadkom,
za ich zaangażowanie i wsparcie przy przygotowaniach ślubnych.
Wszystkie kopertówki zrobione na pięknych papierach Primy...





a tu wszystkie razem 


prawda,że wyglądają wytwornie i elegancko...

Materiały,których użyłam: 

TEA-THYME "Linsey"  TEA-THYME "Cypress"  TEA-THYME "Charmante" TEA-THYME "Charmuse"
Dziurkacz brzegowy KWIATKI Bradsy "Przeźroczyste DUŻE"  

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w środę na kolejną  lekcję
Old School :)

  

4 komentarze:

  1. Kopertówki piękne... wiadomo, za "miłość i trud WYKONANIA" :) trzeba podziękować, bo ciężkie to zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, wiem że to zwykła literówka ale strasznie zabawnie wyszło i bardzo poprawiła mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AgaSi...hahhaa...nawet nie zauważyłam :) ale to już chyba tak mam,że ja wszystko "wykonuję"...hahahha

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)