piątek, 28 października 2011

Kalendarze 2012

Witam Was serdecznie,
czas leci nieubłaganie, wkrótce Święta i Nowy Rok,
a skoro styczeń to i kalendarze na 2012 rok.

Sposobów na wykonanie kalendarzy jest kilka:
można obłożyć gotowy kalendarz zmieniając jedynie zewnętrzną okładkę,
można też wykorzystać wkłady do kalendarzy i samemu przygotować całość.
Wkłady takie znajdziecie w sklepach papierniczych 
w różnych rozmiarach i z różnym rozkładem dni na stronie.
To także świetny pomysł na prezent pod choinkę - kalendarz przyda się przecież każdemu :)

Poniżej zdjęcia 2 okładek w formacie A5, jeszcze bez wkładów z kalendarzem na 2012, 
bo nie zdążyłam ich zakupić :)
ale dzięki otwieranym kołom, bez problemu uzupełnię okładki już wkrótce.





I jak to zwykle u mnie bywa, kalendarze są utrzymane w romantycznym, postarzanym stylu (nic nie poradzę że taki lubię najbardziej!). Na wewnętrznych stronach okładek zrobiłam kieszonki na drobne karteczki, które zawsze plączą się po biurku czy torebce :) Jest też zakładka, dzięki której będzie można zaznaczyć aktualny dzień. Do pierwszego kalendarza wykorzystałam papiery z firmy Graphic45 Loves Labyrinth oraz Sweetheart of Mine, a także z frmy K&Company Life's Journey i tylną stronę papieru Charlotte.  




Do drugiego kalendarza wykorzystałam cudnie ukwiecone papiery z kolekcji WaterColour K&Company ten i ten (również ich tylne strony) i połączyłam je z moim ulubionym Life's Journey, który do notesów pasuje zawsze idealnie :) dodałam także kryształowe ćwieki w odcieniu lawendowym. 

***
Wkrótce pokażę kolejne kalendarze, tym razem już z wkładami :)
A tymczasem zapraszam Was już jutro na naszego bloga - ogłosimy wyniki pierwszego wyzwania !


***
Miło mi też poinformować, że w dziale NOWOŚCI znalazły się papiery z najnowszych kolekcji ILS
oraz ulubione przez wszystkich papiery z poprzednich zestawów.
Zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą ILS :)

Pozdrawiam, Magda.



2 komentarze:

  1. Super pomysł i piękne wykonanie! Kieszonki na okładkach - genialne! Chyba będę wiedziała już, co podarować kilku osobom na Gwiazdkę :)
    Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kalendarze !!!;) I świetne kolory, też lubię ten styl;):)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)