czwartek, 16 listopada 2017

Shaker box na świątecznej kartce

Kiedy zobaczyłam warstwowe tekturki świąteczne, od razu wiedziałam, że będzie shaker box.
W tym celu wybrałam tekturkę Zimowe miasteczko.
Poszczególne warstwy pomalowałam farbą metaliczną, białą farbą akrylową oraz sztucznym śniegiem. Ażurową ramkę i border pomalowałam delikatnie złotą Inka gold.
Jako wypełniacza użyłam złotych cekinów w kształcie gwiazdeczek.


 Całość uzupełniają świąteczno - zimowe dodatki oraz ręcznie zrobiony kwiat.




Ze sklepu wykorzystałam:

Ramka warstwowa zimowe miasteczko      Border "Pasterka"      Farba akrylowa metaliczna Niebieska  100ml   Farba akrylowa Biała perłowa 50ml       Podkład Gesso 100 ml Biały      Inka Gold "CHAMPAGNE"      Klej MAGIC      Frosty morning "Zigzag"     Pasta "Śnieg" Pisak 

Pozdrawiqm,

  Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)