środa, 15 listopada 2017

Świątecznie z shaker boxem

Na świąteczne nowości tekturkowe czekałam z ciekawością.
Bardzo chciałam "zmierzyć się" z shaker boxem. 
Długi czas omijałam tego rodzaju projekty zupełnie bez powodu, aż nadszedł ich czas.
Z przypadkowych papierów wykonałam dwie świąteczne kartki,
na których swoje miejsce znalazły nowiutkie shaker boxy: z jelonkiem i z choinkami.
Choinki zabarwiłam zielonym pędzlem Ecoline i położyłam warstwę pasty brokatowej.
Pozostałe elementy pokryłam białą farbą i posypałam transparentnym brokatem.
Shaker boxy wypełniłam brokatem, mikrokulkami i cekinami.
Moje kartki zdobią ręcznie wykonane kwiaty z czerwonego foamiranu.








Materiały ze sklepu:


Serdecznie pozdrawiam





4 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)