niedziela, 18 marca 2018

Prymulki, żonkile i distress oxide

Dzień dobry!

Najwyższy czas na wysłanie kartek wielkanocnych.
Wszystkie tła zrobiłam przy użyciu tuszy distress oxide.



Tło wytuszowane i pochlapane. Wchłaniając nadmiar wody z papieru
ręcznikiem papierowym niestety wchłonęłam też nieco pigmentu, przez
co kolory są mniej intensywne.



Jestem zauroczona napisem Twiglet!


W kolejnej kartce tło jest "grzeczne".


Za to "oberwało" się białym tulipanom, które wytuszowałam.


To jajo też skradło moje serce.



Na koniec wersja z symbolem religijnym, jak na święta przystało.


Szczerze mówiąc tekturki najchętniej w ogóle bym nie ozdabiała. 
Jest idealna do kartek bez ozdobników.



Tym razem tło poprzecierane przez maskę.




Wesołych Świąt Wielkanocnych 2017 z baziami



Alleluja "Jajko z baziami"




 Distress Oxide Pad "Fossilized Amber"


 Distress Oxide Pad "Peeled Paint

 Distress Oxide Pad "Wilted Violet"

Tulipany 5 sztuk

Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)