poniedziałek, 19 marca 2018

Wielkanocne

Witajcie, tu Monika.
Na pewno znacie już cudną kolekcję Anemone Magic Spring. Oprócz bajkowych domków można w niej znaleźć mnóstwo pięknych ozdobników,
 niektórych z nich użyłam do zrobienia kartek wielkanocnych.


Obie kartki okleiłam papierami z zestawu Spring Garden. Na pierwszej użyłam Wianka-gniazdka, który nałożyłam na gniazdko z sizalu. 
Pod sizalem podkleiłam pocięty Border-pnącze.


Do ozdoby drugiej kartki użyłam tekturek z zestawu Wiosenne pnączeBorderu pnącze, zrobiłam z nich coś w rodzaju altanki. 
Pod altanką, przy płotku siedzi rodzina zajączków. Narcyzy zrobiłam z foamiranu w kolorze ecru i żółtym, a liście wycięłam z zielonej strony papieru Mała Dziewczynka 03




Użyte produkty:

 
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)