poniedziałek, 24 lutego 2020

Domek z piernika zamknięty w pudełeczku

Hej :)

Ostatnio miałam okazję przygotować exploding box z okazji wprowadzenia się do nowo wybudowanego domu. 
Przeglądając swoje tekturkowe zapasy, idealnym do tego tematu wydał mi się domek z piernika 3D :)
Mimo, że jest to tekturka bożonarodzeniowa, to w takich projektach jak ten sprawdza się idealnie.
Papiery, z których korzystałam to urocza kolekcja Home Sweet Home od Craft O'Clock.
Uważam, że dzięki kolorom, których tutaj użyłam uzyskałam fajny kontrast.
Zapraszam do oglądania :)














Produkty ze sklepu, których użyłam:


Pozdrawiam, Marta :)




2 komentarze:

  1. Fantastyczny, wspaniale dopieszczony box, domek z piernika faktycznie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)