środa, 26 lutego 2020

Zardzewiała ramka

Witam Was serdecznie.
Mimo, ze ciągle jestem zielona w temacie mix media,
próbuję, uczę się, podglądam.
Czasem też próbuję sama coś wykombinować :)
W ten sposób powstała właśnie ramka na zdjęcia, którą postarzyłam i pordzewiłam.
Ramka to okienko Anemone, które troszkę zmodyfikowałam.











Ze sklepu wykorzystałam:

Ramka na zdjęcie Okienko ze sklejki   Farba kredowa 100ml Turkusowa zieleń Farba kredowa 100ml Zielona miętowa  Farba akrylowa Złota 20ml metaliczna     Podkład  Gesso  Primer 100 ml Biały    Pasta Heavy Żel błyszcząca transparentna Pasta strukturalna 100 ml 
      
Pozdrawiam,

Małgosia 

2 komentarze:

  1. As reported by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh on average 42 pounds lighter than us.

    (And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    CLICK this link to reveal if this brief quiz can help you find out your true weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)