czwartek, 11 sierpnia 2011

Romantyczny retro zestaw...

... czyli pudełeczko na prezent i karteczka do kompletu.
Celowo kartka jest bez napisu, żeby pasowała na różne okazje :)






Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ten papier, wiedziałam od razu, że praca z nim będzie czystą przyjemnością! I nie myliłam się :) Arkusz formy Graphic45 From this Moment ma niezwykle piękny nadruk dzikich róż, postarzenia, przetarcia i spękania, które wyglądają jak rzeczywiste! Niewiele więc potrzebowałam dodatków, by stworzyć swoja pracę. Użyłam delikatnych kwiatuszków z tiulem obsypanym brokatem z kolekcji Pearl Candle Glow oraz perłowych pistacjowych zawijasków od Prima Marketing. Dodałam jeszcze kilka rub-onsów z zestawu Classic od K&Company i piękny malutki obrazek wycięty z papieru firmy Graphic45 Sweetheart of Mine. Mam nadzieję, że udało mi się uzyskać zamierzony cel, czyli projekt w starociowej odsłonie :)


Zachęcam do sięgania po romantyczne papiery i tworzenia prac w retro klimacie :)
Pozdrawiam serdecznie, Magda.

4 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)