czwartek, 15 września 2011

Malowane na płótnie...


Już od pierwszej chwili papiery Madeline zachwyciły mnie swoją delikatną strukturą płótna.
Są jak namalowany obraz, chropowate od zaschłej farby...

Dlatego od razu wiedziałam, że niewiele będę potrzebować dodatków, by stworzyć z nich kartki,
zwłaszcza że wzory są bogate, ukwiecone i mocno kolorowe.
Dodałam jedynie motywy odbite z zestawu rub-onsów Madeline i kryształki, które są w komplecie.
Do tego kilka ażurowych motyli i pędzlem pociągnięte ramki,
by podkreślić niezwykły charakter papierów Madeline.

Kartki są proste w wykonaniu, ale bogactwo papieru myślę że wiele nadrabia :)
Trafią wkrótce z urodzinowymi życzeniami,
jedna do mojego brata, a druga wujka,
bo czy zawsze dla mężczyzn trzeba robić kartki z samochodami, czy motorami?

Mam nadzieję, że takie klasyczne kartki z kwiatami też im się spodobają :)



Pozdrawiam ciepło, Magda.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne, szczególnie pierwsza bardzo mi się podoba :) Papier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)