środa, 21 grudnia 2011

Znów pudełko

Moja synowa niedawno miała urodziny i z tej okazji zrobiłam pudełko na prezent, które chce Wam pokazać. Trochę pracy było, ale cel osiągnęłam, bo takie opakowanie prezentu ( kolczyków) bardzo się mojej synowej spodobało.





Pudełko wykonałam z papierów z kolekcji VINTAGE BLUE ( moim zdaniem papiery są wyjątkowej urody). Kwiatki i listki wycięte dzięki wykrojnikom Marianne Designes oraz tego koła.. Użyłam tu także kwiat chryzantemy z dziurkacza MS.

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, ze pomimo wzmożonych prac związanych z przygotowaniem Świąt znajdziecie czas na wykonanie czegoś fajnego z papieru :) Ada.

2 komentarze:

  1. Piękne pudełko! A w zasadzie trzy pudełka!;-)
    Fantastyczny pomysł na opakowanie prezentu (kolczyków)!:-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełko-matrioszka :)) Wyobrażam sobie ile radości - i dziwienia-było przy jego odpakowaniu ;)) sliczne połączenie koloru szarego z przygaszonym żółtym :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)