poniedziałek, 9 stycznia 2012

Po prostu miłość

Tak wiem...pędzę w tym roku z kartkami niemożliwie.
Ale cały czas mam wrażenie,że braknie mi na wszystko czasu,próbuję nadrobić,nadgonić.
Poza tym ,w zeszłym roku nie zrobiłam NIC...ani kartek świątecznych ,ani na dzień babci ,ani właśnie tych na Święto zakochanych.
Dlatego już teraz pokaże Wam,co zrobiłam z materiałów dostępnych w sklepie scrapek.pl.
Te dwie karteczki powstały z papieru Herbatka dla dwojga (nawet nazwa papieru idealna na Walentynki;)
Obrazek to odbity stempek Smirk-You found my heart  (dorysowałam tylko oczka i pomalowałam go promarkerami)
Papierową "falbankę" podtrzymują ćwieki Lush-czerwone (chwilowo niedostępne w sklepie).

Całość jest bardzo prosta ale wymowna...bo taka właśnie jest miłość :))





Pozdrawiam Was serdecznie .

Przypominam o trwającym wyzwaniu nr.4 -

nagroda czeka!!!!

3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)