poniedziałek, 5 marca 2012

KWIECISTE ZAPROSZENIA NA KOMUNIĘ ŚWIĘTĄ PATRYCJI

Gdy zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń dla Patrycji-przyjaciółki mojej Emilki,od razu wiedziałam ,że nie będą to typowe,delikatne i pastelowe zaproszenia.
Zarówno sama Patrycja,jak i jej rodzice są bardzo energicznymi i wesołymi ludźmi,więc postawiłam na żywsze kolorki.
Miałam moment załamania...5 minut po złożeniu zamówienie powiedziałam sobie "Co ja zrobiłam,czy to odpowiedni papier na takie zaproszenia?"
Teraz wiem,że zrobiłam dobrze :)







Efekt mnie zadowala i co najważniejsze ,zaproszenia się spodobały :))


***********


I jak Wam się podoba taka wersja komunijnych zaproszeń?

A już 7 marca serdecznie zapraszam Was na kolejne wyzwanie!!!
Koniecznie nas odwiedźcie i przyłączcie się do zabawy!!! :)

Pozdrawiam-Basia

Lista użytych materiałów:

2 komentarze:

  1. śliczne! kolorowe radosne i bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz pierwszy spotkałam się z zaproszeniami w takiej kolorystyce:)są śliczne ja mam zrobić w odcieniu różu i też mają być inne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)