czwartek, 1 marca 2012

Niezapominajki są to kwiatki z bajki...

... rosną nad potoczkiem, patrzą modrym oczkiem
i szepczą skromnie - nie zapomnij o mnie...
***

Dziś będzie nostalgicznie, a to za sprawą przepięknych papierów Forget me not. Gdy je zobaczyłam od razu pomyślałam o mojej babci, która najbardziej ze wszystkich kwiatów lubiła niezapominajki właśnie, a gdy byłam mała uczyła mnie malować polne kwiaty...

Każdemu życzę, by miał taką babcie. Była ciepłą, życzliwą i zawsze uśmiechniętą osobą, niezwykle mądrą kobietą i najwspanialszą babcią, jaką tylko można sobie wymarzyć! Nic więc dziwnego, że ktoś tam na górze chciał mieć tak wyjątkową osobę blisko siebie. Odeszła za wcześnie, choć czy kiedykolwiek byłby właściwy czas? Odeszła w dzień moich 19 urodzin...

Pojutrze są moje 31 urodziny. Zawsze w tym czasie wracają wspomnienia... zapach racuchów z jabłkami, stosy krzyżówek na stole, okulary i kwiaty... źdźbła zbóż, maki, niezapominajki...........

Nie mogłam się powstrzymać, papier sam się układał, nożyczki same cięły... i tak powstała ramka z fotografią mojej Kochanej Babci Stefy (zdjęcie zrobione gdy była bardzo młoda, rok przed urodzeniem mojej mamy jeszcze!). 

Forget me not - Nie zapomnij o mnie

Makówko - dziękuję za tę kolekcję :*


Wykorzystane materiały:
- Forget me not 5-6,
- Forget me not 1-2,
- taśma papierowa wzór Damask,
- stempel marki Stempell&Kartoon,
- dziurkacz motylek,
- koronka bawełniana biała,
- perełki samoprzylepne,
- rub-onsy Malberry Road.


***
Z minuty na minutę przybywa nowości w sklepie :)

A już wkrótce zapraszam na CANDY do Scrapka
- zajrzyjcie do nas w weekend, by nie przegapić szansy na wspaniałą nagrodę!
Pozdrawiam ciepło, Magda.

2 komentarze:

  1. Wspaniała ramka, a babcia była śliczną dziewczyną :) To bardzo ważne, żeby pamiętać o tym, że osoby dla nas stare, kiedyś były też młode, tak jak my...

    OdpowiedzUsuń
  2. nostalgicznie, ale pięknie, niezapominajki świetnie się prezentują i ożywiają ramkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)