piątek, 20 kwietnia 2012

Album - spodenki dla chłopca

Witajcie :)
Nareszcie piątek! Jak miła jest perspektywa weekendu przed nami, prawda?
Słońce coraz mocniej grzeje, w końcu można zmienić garderobę na wiosenną, także tą dla maluszków :)

Przygotowałam dziś dla Was album dla chłopca w kształcie body dziecięcego, 
na okładce zaś są pasiaste ogrodniczki :)

Całość powstała z kolekcji UHK Babie Lato "BOY",
dodałam też pomarańczowy arkusz z kolekcji Babie Lato "GIRL".









Strony albumiku ozdobione są tekturowymi napisami, które pomalowałam preparatem Glossy Accents,
oraz stemplami różnymi, między innymi: Little Darlings Graphic45.
Całość spięłam kołami metalowymi 3,8cm.



Zestaw BABIE LATO "BOY" Zestaw 'BABIE LATO-GIRL"
 Komplet "LITTLE DARLINGS" Pierścień 1.5cala (3,8cm) srebrne Klej MAGIC

***

A skoro już jesteśmy przy marce UHK, to miło mi poinformować, 
że najnowsza kolekcja AZZURO jest już dostępna w naszym sklepie!

Zestaw 'AZURRO"

Dostępne są także wcześniejsze kolekcje UHK oraz papiery w pojedynczych arkuszach.
Wszystkie znajdziecie TU :)

***
Pozdrawiam ciepło, życzę Wam udanego weekendu i duuuuużo słońca!

2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)