poniedziałek, 21 maja 2012

Żabi komplecik

Dla mojej cioci,która uwielbia żabki wszelkie :)
Komplecik był zrobiony na zamówienie mojej kuzynki dla jej mamy a mojej cioci właśnie.
Składa się z obrazka-kartki i żabiej zakładki.
Już nieraz pisałam o tym,że żaby cieszą się wielkim powodzeniem,
najwidoczniej ich popularność nie spada :)







użyłam połączenia koloru różowego i zielonego,uważam,że jest to bardzo wiosenne i radośnie.
Żabki zostały oczywiście namalowane i pokolorowane promarkerami.

sympatyczny komplecik cieszący oko :)

w pracy użyłam materiałów:

Papier "little darlings" Heaven Sent  Kolekcja "Victorian Garden" Journaling Card  Taśma papierowa różowa w granatowe kropki
Wstążka szyfonowa oliwkowa w kropki  Perełki "ODCIENIE RÓŻU"  Dzika róża 25mm "JASNO-BRZOSKWINIOWA"

ProMarker "Forest green"


4 komentarze:

  1. Super komplecik :) Też bardzo lubię żabki, a te Twoje są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te żabki :)
    I bukiecik w żabkowej ręce przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne! zabka przesłodka,nie dziwi mnie wiec,ze taka popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne! podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)