poniedziałek, 4 czerwca 2012

Elfiki

Stempelek z uroczym ,śpiącym elfikiem zauroczył mnie od razu.
Pomyślałam,że nadaje się na wiele okazji : z okazji narodzin dziecka,jako pamiątka chrztu bądź kartka na roczek.
Dziś pokażę Wam Pamiątki Chrztu Świętego właśnie z tym małym elfikiem.
Karteczki tradycyjnie w kolorach różu i błękitu,
już mam takie skrzywienie,że gdy robię coś w różu to zaraz musi powstać "niebieski" odpowiednik ;)

Elfiki pomalowałam promarkerami,które troszkę zakurzyły się na mojej półce.
Obiecuję,że od dziś będę częściej ich używać...tym bardziej,że stempelków do kolorowania
w scrapku.pl nie brakuje :))








w pracy użyłam materiałów (obrazki są podlinkowane)

Kwiat wiśni "NIEBIESKI"  Kwiat wiśni 25mm różowy  Stempel akrylowy 'FAIRY BABY"
Perełki "Kolory Bożego Narodzenia"  Perełki "ODCIENIE RÓŻU" Dziurkacz "Gałązka" ok.2cm
Papier 'La maison rose"  Papier "Creamy Morning"  Bloczek akrylowy 

Elfiki pokolorowałam promarkerami :
-Blush
-Dusky Pink
-Rose Pink
-Apple
-Cocoa
-Cool Grey1

pozdrawiam,Basia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)