środa, 20 marca 2013

W ramach odpoczynku od skrapowania-skrapowanie...

W niedzielne przedpołudnie miałam chwilkę aby odpocząć.
Strasznie ostatnio jestem zmęczona,ukrywać nie będę,że na własne życzenie.
Prawie nie wychodze z mojego skrapowego pokoiku.
Więc kiedy nadarzyła się okazja na chwilę dla siebie...odpoczęłam skrapując !!!

Chwyciłam to,co miałam pod ręką,szybko wydrukowałam fotkę moich łobuziaków i stworzyłam obrazek...a może to mały skrap?
Nieważne,niesamowicie się przy nim zrelaksowałam bo nie musiałam uważać czy wszytsko jest równiutko i idealnie.
W zamyśle miało być bałaganiarsko,ale chyba nie wyszło mi za bardzo.
Nic...mi się ogromnie podoba :)








Pamiętajcie aby znaleźc chwilkę dla siebie :)
Szczególnie teraz,gdy słoneczko coraz częściej do nas zagląda :)

Do rameczki z łobuzami wykorzystałam :

"Love rose" Rameczka I love You Zestaw "LOVE STORY" HOPEFULLY- Dance with Me Dziurkacz brzegowy KORONKA SERCA
    

6 komentarzy:

  1. Motyle z rozdarcia! To jest TO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to rozdarcie z wyfruwającymi motylami... MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca a motylki boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z rozdarciem i wylatującymi z niego motylami :))) piękna kolorystyka - uwielbiam galerię papieru :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)