poniedziałek, 6 maja 2013

Pamiętnik na złote myśli...

Czy kiedy byłyście rozmarzonymi nastolatkami,prowadziłyście tzw."Złote Myśli" ?
Ja tak...pisałam w nich swoje wymyślone wiersze,cytaty i każdą myśl,która przyszła mi do głowy.
Posłużył mi za to zwykły zeszyt w kratkę,szkoda,że wtedy nie było takich pamiętników...:)

Dzisiejszy pamiętnik będzie właśnie służył swojej właścicielce jako miejsce,gdzie będzie mogła zapisać
swoje myśli,odczucia i wrażenia....








Do ozdoby pamiętnika użyłam masy art clay i foremek-motylków.
Masa i foremki dość długo czekały na swoją premierę...chyba troszeczkę się bałam,że coś mi nie wyjdzie.
Niepotrzebnie ...cały proces tworzenia motylków był dziecinnie prosty :)
A taka ozdoba od razu przyciąga wzrok...

Masa plastyczna 'CLAY"Foremki silikonowe "Motyle i kwiaty" Fairytale of spring "Pink dot"  Papier LEKCJA MIŁOŚCI 02 Pierścień 1.5cala (3,8cm) srebrne   

Pozdrawiam serdecznie,słonko znowu wraca...:)

4 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)