poniedziałek, 20 stycznia 2014

Męski komplecik

Witajcie !
Niedawno miałam kolejną zagwozdkę...kartka dla straszego mężczyzny...prezesa !!!
Jak wiadomo męskie kartki to dla większości z nas udręka ,więc i ja troszkę się pomęczyłam.
Na szczęście pod ręką miałam bazy z Papierowej Galanterii i tagi UHK ,
który pomieszałam z "Małą czarną " i Primą :)
Wyszło poważnie,męsko i elegancko....chyba dałam radę :)





Mała czarna 03    Engraver     Baza kraftowa A6 - pozioma 
 Pudełko kraftowe A6   Engraver "Black Leaf"     WSTĄŻKA "Bordery"

I jeszcze na koniec małe przypomnienia...:)
Trwa nasze 24 wyzwanie ,temat "Zakładka do książki" oraz
zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie na zlocie w Warszawie-
temat konkursu to "Praca z sercem " 

Pozdrawiam !!!

1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)