poniedziałek, 24 lutego 2014

Kartki w stylu vintage

Witajcie,

dziś dość nietypowe jak na mnie dwie kartki chcę Wam pokazać, które powstały podczas piątkowego scrapowania on-line z Enczą. Nietypowe, ponieważ mocno tuszowane, poszarpane, porwane, kwiaty nawet postarzone i obsypane brokatem! Papiery Pion Design świetnie oddały klimat vintage,
a lekkości dodała delikatna ramka Nostalgia oraz papierowe motyle.








Wykorzystałam tu delikatną ramkę Anemone z kolekcji Nostalgia
i piękne papiery Pion Design z kolekcji "Forget me not":

  

Czy Wy także braliście udział w warsztatach z Enczą?
Jak Wasze wrażenia? Ja osobiście jestem zachwycona i oczarowana takim sposobem warsztatowania się :) 
I już czekam na kolejne spotkanie on-line!

Miłego dnia Wam życzę, Magda.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna! Powstała w ramach Scrap Butik TV a nie TV Scrapbooking. http://ustre.am/18TMm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak, wiem :) już poprawiłam nazwę na swoim blogu :)

      Usuń
  2. przecudne, a ten niebieski "przybrudzony" prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne,kwiaty bardzo mi się podobają,a dzięki tym gazetowym motylom wszystko jakby wibruje.Ja niestety nie wiedziałam o istnieniu takoch warsztatow,ale już trzymam rękę na pulsie na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great cards.......love your work

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za tyle komentarzy! :*
    Do zobaczenie na kolejnych warsztatach on-line :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ...! Piękna ...i ma wszystko to co lubię ! i jest bardzo w moim klimacie ... bo vintage to moje drugie imię ;-) Warsztaty online przegapiłam, ale oglądanie i podziwianie kartek już nie...Twoja jest urocza !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)