środa, 14 maja 2014

Botanical Tea -notesik


Papiery Graphic  45 można by  postawić  na  półce  i  oglądać,oglądać,  oglądać...Ale  nie  o to  przecież  chodzi..Prawda?Dlatego  odważyłam  się na  to,by  je  pociąć i  stworzyć  romantyczny  notesik : )


Z arkusza papieru  wybrałam  sobie  bohatera-różowo -żółtego  ptaszka- dalej  kręciło  się  już  wszystko wokół niego : )



Rameczkę  Anemone  i  wykrojnikową  falbankę pokryłam  brązowymi  tuszami-rameczkę distressem, a
falbankę  tuszem  kredowym-  sprawdzałam  jak  materiały  przyjmą  kolor.



Dorzuciłam  parę  ozdobnych  tagów...


I  innych  niezbędnych (  moim  zdaniem)  dodatków....Choć  może  niektórzy  uznają,że  za  dużo : )



Z tyłu  notesika  odbiłam  stempel z tej  kolekcji-  nie  podlinkowałam-bo  zniknął  z  półek  sklepowych  jak  świeże  bułeczki-  i  nie dziwię  się .,bo te  stempelki  odbijają  się  naprawdę  świetnie-widać  każdy  drobny  szczegół : )

W  sklepiku znajdziecie :









3 komentarze:

  1. cudny w wykonaniu i kolorkach
    mam nadzieję że stempelki będą dostępne do zlotu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy patrzę na Twoje prace z papierów Graphic45, to mam je ochotę kupić tylko po to, żeby sobie na nie popatrzeć... cudny notes!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)