środa, 11 czerwca 2014

Romantycznie w bieli

Witajcie kochani :)
Dzisiaj mój dzień inspiracji na scrapkowym blogu. 
Przygotowałam dla Was kartkę z przepięknych papierów Maja Design
 z nowej letniej kolekcji. 
Jej kolory są stworzone idealnie dla mnie.
 Trochę zgaszonych różów, wytartych błękitów i na koniec kremowy beż. 
Wszystkie papiery są dwustronne. 
Po drugiej sronie znajdziecie niesamowite kratki, kropki czy inne desenie. 
Zajrzyjcie koniecznie TU
Na pewno spodobają się wielu z Was.

Ja dzisiaj wykorzystałam w swojej pracy najjaśniejszy papier z kolekcji, 
ponieważ już długo chodziła za mną kartka w takiej tonacji. 
Do ozdobienia tego papieru użyłam kwiat, który sama uszyłam z satyny i odrobiny tiulu 
 z babcinego kuferka.
Do tego perełki, piórka i sizal. Miało być delikatnie i kobieco. Myślę że się udało ;-) 


 

 



Pozdrawiam Was gorąco z upalnego centrum. :)
Asia


Papier znajdziecie w sklepiku klikając na obrazek. Kwiatuszek przyozdobiłam brokatem star dust.

http://www.scrapek.pl/pl/p/Coffee-in-the-Arbour-Homemade-lemoncurd/8411http://www.scrapek.pl/pl/p/Glitter-Glue-Star-dust/7391 



1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)