środa, 3 grudnia 2014

Jak za mniej zrobić więcej?

Witam  serdecznie  w  dzisiejszym  poście,w którym  chciałam pokazać  dwie  karteczki w,,gorącym  temacie"  ,a  także....Małą  sztuczkę.
Pokusiłam  się  o  próbę  połączenia prześlicznych  grafik  z  kolekcji   Pion z  innymi, tańszymi  papierami.
Czy  mi  się  udało ? Ocenicie  same : )



Poinsecje  wycięte  z  papieru  czerpanego,a gwiazdeczka  Anemone pokryta gesso  i brokatem.

Tutaj choineczkę  potraktowałam  inką-  pięknie  i bardzo  mroźnie  mieni  się.....
&
W  drugiej  części posta chciałam  pokazać  Wam  pewną  sztuczkę-  być może komuś przyda  się  taka  informacja ; )
 Za  pomocą  wykrojnika  wycięłam  z  bazy  craftowej  kilka  choinek.


Wszystkie  zostały  przetarte  i  wypolerowane  inką gold  platinum a  po  kilku  minutach.....


Naniosam kredowe  tusze  w  różnych  kolorach uzyskując  efekt  jak  powyżej-choinki zmieniły  kolor  zachowując jednak  metaliczny połysk- zwłaszcza  te  w  dolnym  rzędzie.
Choinka turkusowa  i niebieska  przetarte  były  świeżo otwartym  tuszem i  być  może  dlatego
metaliczny błysk  jest  słabszy...

osoby  zainteresowane  w  sklepiku  znajdą:











        




                    




2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)