wtorek, 26 maja 2015

Na słodko z ptaszkami

Witajcie kochani!
Dzisiaj po raz ostatni inspiruję Was w anemonkowo-scrapkowym DT.
Na zakończenie wspólpracy przygotowałam coś na słodko-
 ślubny exploding box z tortem.
Na jednej ze ścianek umieściłam budkę dla ptaszków.
Och! Bardzo, bardzo ją lubię!!!
Poza zestawem z ozdobnikami
zdecydowanie ta budka jest moim anemonkowym faworytem!
Soczystą zieleń na tekturce uzyskałam dzięki mgiełce,
resztę zestawu pomalowałam białą frabą akrylową.
Całość zrobiłam z dwóch papierów UHK Gallery.
Oto jak prezentuje się całość:





Kochani,
 dziękuję za wszystkie dobre słowa
i liczne odwiedziny na publikowanych przeze mnie postach z inspiracjami.
Mam nadzieję, że choć troszkę udało mi się Was zainspirować
i wskazać jak można wykorzystac tekturki z Anemone.
Tych, którzy polubili moje prace, zapraszam na mój blog:)
Dziękuję Halince, Anecie oraz wszystkim dziewczynom z DT!
Niech scrapkowa moc będzie z Wami!
Pozdrowienia z Bawarii
Agnes
 ****
A tutaj znajdziecie budkę dla ptaszków:

Budka stojąca albumowa

2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)