piątek, 18 grudnia 2015

DT 2016 - witamy Jankę!

Miło nam poinformować o tym, że do naszego DT w styczniu 2016 roku, dołączy niezwykle utalentowana i bardzo kreatywna projektantka!



Powitajmy Jankę!

http://www.scrapmagique.blogspot.sk/

 Nazywam się Janka Mampouya i jestem ze Słowacji.

Od prawie 9 lat zajmuję się scrapbookingiem, ostatnio przede wszystkim technikami mixed
media, art-journalingiem, kolażem i asamblażem. Jestem uzależniona od tworzenia i frajdę mi
sprawiają różne formy i techniki. Tworzę layouty, kartki, atc, albumy, blejtramy, tagi itp.
Uwielbiam farby, pędzle, maski i mgiełki, metalowe oraz żywiczne elementy i w moim
atelier zawsze jest bałagan, bo codziennie tworzę. Jest to mój sposób na wyrażenie siebie,
pewna artterapia, pomaga mi w złych chwilach i w chwilach radosnych.

Lubię nowe wyzwania, staram się podwyższać swój poziom artystyczny, ciągle szukam swojego
stylu, uczę się i również uczę innych (prowadzę warsztaty kreatywne).
Cieszę się, ze mogę być członkiem wspaniałego dt scrapek.pl


Bardzo się cieszymy i czekamy z niecierpliwością na Twoje prace :)
Ekipa Scrapka i Anemone

1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)