niedziela, 3 kwietnia 2016

Na miętowo

Witajcie,
dzisiaj chciałam pokazać komplecik w moim ulubionym kolorze i smaku :)
Exploding box w mocno świeżym ubranku.
Złożony torcik pomalowałam farbą kredową, a następnie ozdobiłam papierowymi kwiatami.
Wykorzystane produkty z naszego sklepu
Celebration2 - Listopad   Tort 3D do exploding boxa   Kwiat jabłoni White 20-25mm 10 sztuk    Klej MAGIC 
   Exploding Box biały -Mały     Stitched Scalloped Circles Farba kredowa "Refreshing Chalky Finish Paint"  
Z miętowym pozdrowieniem :)

3 komentarze:

  1. Miętowy spisał się tu elegancko ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny box, ja zawsze mam problem z boxami, nie wychodzą mi tak ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Farbka też sie spisała - torcik jak drewniany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)