czwartek, 9 czerwca 2016

Minialbumik w torebce


Witam wszystkich!

Kiedyś nie lubiłam papiery o niskiej gramaturze. Ostatnio zakochałam się właśnie w arkuszach Pion design, które są ciut cieńsze, ale te wzory! Niepowtarzalne!
Połączyłam więc grubsze papiery UHK Gallery z cienkimi Pion design i zrobiłam minialbumik.

 Okładkę tworzą oklejone papierami dwie rdzawe kółka, które znalazłam kilka lat temu w piwnicy. Sprawiają, iż okładka jest sztywna i świetnie trzymają harmonijkę. Albumik nie jest przeznaczony do klejenia zdjęć, to prezent dla pewnej osoby, która lubi dekorować swoje wnętrza właśnie takimi drobiazgami.
Z "deskowego" papieru stworzyłam i prostą torebkę.
























W pracy użyłam produkty ze scrapka:



         


3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)