czwartek, 28 lipca 2016

Box in a card dla Młodej Pary

Nasza projektantka tekturek Anemone, Anetka, zaszalała i zaprojektowała takie cudeńka, że nie mogłam się zdecydować, którą z nowości mam użyć w pracy. 
Nie pomogła dziecięca wyliczanka, rzucanie monetą, bo za każdym razem żałowałam, że którąś muszę odłożyć :-( 
Znalazłam więc kompromis i stworzyłam box na którym wyeksponowałam kilka ślubnych wzorów z kolekcji
 Marsz Weselny

Delikatny fiolet złamałam bielą kwiatów i powstała całość, która jak zwykle swoja delikatnością i kolorystyka odzwierciedla mój stonowany styl prac ...










W Scrapku zakupiłam :


  


        


              



        



Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Scrapkowi można życzyć tylko więcej i więcej takich "niezdecydowanych" Klientów... :) co zamiast wybierać biorą wszystko i na dodatek tworzą takie piękne cuda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)