wtorek, 3 października 2017

W kremowo - złotej tonacji na ślub

Witam badzo serdecznie.
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką ślubną utrzymaną w kremowo - złotej tonacji.
Bardzo fajnie wpasowały mi się do tej kartki papiery UHK Gallery z kolekcji Winter Avonlea.
 Również z tych papierów skleiłam kwiaty.



Na kartce możemy znaleźć złote akcenty w różnych odcieniach.
Są tam złote płatki, które nakleiłam na kwiatowy stempelek, delikatnie muśnięte złotą Inka Gold tło, 
kropeczki złotego Splasha oraz psiknięte złotą mgiełką kwiaty.




Cudny anemonowy wianek z kolekcji Komunia Święta pomalowałam białą farbą do spękań 
a po wyschnięciu musnęłam złotą mgiełką.
Starałam się pokazać to na zdjęciach, ale chyba nie bardzo widać.
 


Jeszcze tylko koronka, kilka koralików i oczywiście biała ecolina,
voila - kartka ślubna gotowa :).

Ze sklepu Scrapek.pl wykorzystałam:

Ramka wiosenna     Frosty morning "Zigzag"     Inka Gold "GOLD"    Gilding Flakes Gemstones       Podkład Gesso 100 ml Biały     Klej MAGIC  
 Kostki klejace 3D 2mm
Pozdrawiam ciepło,

Małgosia
 

2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)