wtorek, 19 grudnia 2017

Urodzinowy mini album

Witam Was przedświątecznie :).
Dzisiaj pokażę album, w którym umieściłam fotografie z urodzin młodej damy.
Album nie jest duży, jego wymiary to 15 x 15 cm.
Zawiera 12 kartek w formie kieszeni, w których ukryte są foto maty na dodatkowe zdjęcia.
Okładka jest trochę pomediowana, pomalowałam ją białą farbą akrylową, turkusową farbą metaliczną,
 szampańską Inka gold oraz postemplowałam distressem Vintage photo.


 Do każdej foto maty przykleiłam tasiemkę, żeby łatwo można ją było wysunąć z kieszeni.



Ozdobiłam ją swoimi kwiatami oraz tekturkami Anemone.


Brzegi serduszka oraz napisu potuszowałam wspomnianym wyżej tuszem,
 następnie musnęłam inka gold i białym gesso.


Tutaj widać, jak postemplowałam okładkę.


A tak ozdobiłam kartki:
(ze względu na niewielką ilość miejsca do zdobienia, użyłam fragmentów poszczególnych tekturek :)





Do wykonania albumu wykorzystałam:

Napis Album 03  Serduszka  Farba akrylowa Turkusowa

Farba akrylowa Biała matowa 100ml   Proszek 3D drobny       Podkład Gesso 100 ml Biały


Kulki średnie   Inka Gold "CHAMPAGNE"  Mini Distress Pad "Vintage Foto"


  

oraz miks różnych tekturek :)

Pozdrawiam,

 Małgosia



2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)