czwartek, 4 stycznia 2018

Tea time

"Nie szukaj szczęścia gdzieś daleko, bo go nie znajdziesz.Jest albo w Tobie , albo nie ma go nigdzie."
Po świątecznych emocjach i Sylwestrowych szaleństwach czas na chwile refleksji , najlepiej przy filiżance herbaty.Chyba już wiadomo jaką ścieżką biegnie moja myśl.Jak herbata to koniecznie herbaciarka.I taką herbaciarkę zrobiłam rozmyślając o trafności sentencji o szczęściu.


Domek wykonany jest ze sklejki. Daszek jest do zdejmowania aby umożliwić napełnienie herbaciarki torebkami herbaty. Po sklejeniu go - ja sklejam sklejkę klejem Magic, pomalowałam go moimi ulubionymi farbami kredowymi.


Jako że, herbaciarka przypomina domek dla ptaszków, umieściłam takiego nad wejściem i dla towarzystwa dodałam kwiatek firmy Wild Orchid .


Na boczną ściankę przykleiłam część ramki Majowy Ogród z beermaty i przykleiłam w środki złote kamyczki.


Na drugiej bocznej ściance przykleiłam "Kwiatki wiosenne" oraz 2 kwiatki z foamiranu, które zrobiłam sama (moja pierwsza próba).Chciałam przekonać się na własnej skórze na czym polega popularność kwiatów z foamiranu.


Moje zdanie jest takie,że jest to dość pracochłonna technika, ale przy odrobinie wprawy może sprawiać wiele radości i satysfakcji.


Daszek herbaciarki jest ozdobiony przy pomocy szablonu z serduszkami i pasty firmy francuskiej Aladine. Przykleiłam również kawałki tła ażurowego. Całość spryskałam mistem firmy Lindy's , który nadaje całości lekki, złotawy połysk (bardzo delikatny).


Oczywiście jak zwykle nie zapomniałam o  dodaniu małych brokatowych akcentów.

Użyte produkty:

     


       

    


Idę sobie zrobić herbatę, a Wam życzę miłego dnia.


6 komentarzy:

  1. Ależ urokliwa praca! Jako, że uwielbiam herbaty (czasem w przedziwnych smakach), to chyba sobie taki domek na herbatę sprawię :) Wątpię jednak, by wyszedł mi tak świetnie, jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten domek jest wyjatkowo łatwy do zrobienia a za pochwałę dziekuję.Jets mi bardzo miło

      Usuń
  2. Piękna herbaciarka ! takiej jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)