wtorek, 3 lipca 2018

Witamy gościa - Justynę J.

Bardzo nam miło gościć w naszych progach niezwykle utalentowaną osobę - 

Justynę

Witajcie. 
Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Scrapka. 
Mam na imię Justyna.  
Moja przygoda z papierem zaczęła się około 19 lat temu od robienia kartek z haftem matematycznym i wycinanek z arkuszy 3D. 
Z czasem dochodziły inne formy w kartkowaniu.
Cardmaking był i jest moją formą relaksu, która przeszła z w dość rozwinięte hobby, trwające do dziś. 

Od czasu do czasu sięgam po formy przestrzenne. Dają niezłą zabawę

Tak oto powstały trzy prace.
Pierwsze dwie to karuzele jako pudełka na kartki. 
Pierwsza karuzela na 25 lecie ślubu,
a druga to urodzinowa. 
W każdej znajduje się kartka dopasowana do karuzeli. 

Trzecia praca to "szkatułka skarbów" jako prezent z okazji narodzin dziecka. 
We wszystkich pracach wykorzystałam tekturki Anemone.
Pozdrawiam wszystkich 
Justyna


















Skrzynka na skarby:







A to Diabelski Młyn, który Justyna wykonała już jakiś czas temu, ale jest ale z przyjemnością pokażemy go jeszcze raz :)





Justyna użyła:

      



1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)