piątek, 30 listopada 2018

Chatka z piernika

Dzień dobry!

Od czasu do czasu skuszę się na jakieś przestrzenne formy.
Zapraszam do mojej chatki z piernika:)


Składniki:

- tusze distress: walnut stain (do brzegów), brushed corduroy (piernikowy kolor), fired brick (do czerwonych elementów)
- klej
- brokat, drobiny kryształu;
- kalka do okienek,


Domek praktycznie składa się sam i nie wymaga instrukcji.


Aneta - Twiglet, tak pięknie zaprojektowała wszystkie detale, że właściwie
można go w ogóle dodatkowo nie ozdabiać. Ja się jednak pokusiłam:)


Czystą, bez żadnych podkładów tekturkę potuszowałam distressami. 
Dla mnie takie rozwiązanie jest o wiele szybsze niż np. nakładanie farby.


Chatka od tej strony jest właśnie wersją minimum i przyznam, że też bardzo mi się podoba.


Aby móc wstawić "światełko" nie mocowałam domku do podstawy.



Linki do produktów powyżej.

Pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)