piątek, 21 czerwca 2019

Latający zegar

Witamy Was serdecznie :)
Dziś na naszym blogu gościmy niezwykle utalentowaną projektantkę:

Martę Grabowską!


Bardzo dziękujemy, za przygotowanie tej absolutnie fantastycznej pracy, jest zjawiskowa!
Prace Marty możecie podziwiać m.in. na jej BLOGU


Kiedy tylko zobaczyłam najnowszą kolekcję tekturek Anemone "Mechanical Dream", wiedziałam, że muszę ją mieć! W głowie pojawiło się mnóstwo pomysłów i właśnie jeden z nich chcę dzisiaj Wam zaprezentować :) Przygotowałam mixmediowy projekt na bazie kory drzewa. Do ozdobienia tła użyłam białe gesso oraz mgiełki w kolorze zielonym i brązowym. Następnie z kawałków wydartego i potuszowanego papieru i tagów stworzyłam bazową kompozycję, na której przysiadł latający zegar ze skrzydłami 2d, które to pomalowałam dwoma rodzajami farb metalicznych, aby nadać tekturkom mieniącego się efektu. Do uzupełnienia kompozycji użyłam żywicznych odlewów z formy, kwiatów, mchu oraz kuleczek 3d. Na koniec dodałam delikatnego połysku na niektórych elementach przy pomocy wosku.










Ze sklepu użyłam:



Serdecznie dziękuję za możliwość zaprezentowania mojej pracy na Waszym blogu, to dla mnie wielki zaszczyt! Mam nadzieję, że mój projekt przypadł Wam do gustu :) 

Do zobaczenia w sieci!

6 komentarzy:

  1. Wspaniała i magiczna praca ❤️ szkoda ,ze już ,,zaklepana,,. Jestem pod wielkim wrażeniem 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati ❤ Specjalnie dla Ciebie coś przygotuję podobnego 😘

      Usuń
  2. Rewelacyjna praca, podziwiam kreatywność 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)