piątek, 13 grudnia 2019

Kartka z pierniczkiem

Hej, hej! 
Dzisiaj piątek trzynastego, mam nadzieję, że dla Was jest to wbrew przesądom bardzo szczęśliwy dzień! 
Mam dzisiaj do zaprezentowania kartkę świąteczną z uroczym pierniczkiem wyciętym z kolekcji papierów Christmas Memories od Scrap and Me. Reszta papierowych elementów oraz tło kartki również pochodzą z tej kolekcji. 
Jako tekturkowego akcentu użyłam w tej pracy pięknego cynamonowego wianuszka, który lekko potuszowałam na brązowo. 
Kompozycja kwiatowa to moje foamiranowe poinsecje oraz gałązki oprószone śniegiem.





Produkty ze sklepu, których użyłam:


Pozdrawiam, Marta 🙂




4 komentarze:

  1. Śliczna kartka i mimo wielu elementów pięknie się w jedną całość składa. Zapachniało cynamonem i pierniczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą kartkę na żywo. Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)