piątek, 29 maja 2020

Komplet z okazji urodzin

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym pokazać komplet składający się z kartki i pudełka.
Zrobiłam go dla szacownej jubilatki z okazji 70. urodzin.
Zarówno kartkę jak i pudełko okleiłam papierami z kolekcji
 Avonlea Winter od UHK Gaallery.
Bardzo lubię tę kolekcję i cieszę się, że jest dostępna w naszym sklepie.
Komplet ozdobiłam tekturką Anemone,
własnoręcznie zrobionymi kwiatami, patyczkami, sizalem i koralikami.
Elementy kwiatowo - liściaste wycięłam z papierów P13.







Ze sklepu wykorzystałam:

Papier Avonlea Winter Veranda  Papier Avonlea Winter Hill   Tekturka Ornament duży   Papier When we first met 07 Elementy    Klej  express 80ml Kostki klejące 2mm  Zestaw wstążek nr 5  

Pozdrawiam,

 Małgosia       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)