czwartek, 20 sierpnia 2020

Komunijna ramka

 Witajcie.

Dzisiaj pokażę pamiątkę komunijną w postaci ramki.

Cudnymi ozdobami okazały się tu tekturki Anemone, które pięknie uświetniły cały projekt.

 Nie wiem czy nie poszalałam z nimi za bardzo, ale raz jest na bogato.

Ramkę wykonałam sama z beermaty, okleiłam papierami scrapowymi i ozdobiłam.







 

Ze sklepu wykorzystałam:

 

 Tekturka Ornament Wiosenny   Tekturka Ramka prostokątna Frezja  Tekturka 2D  Kielich dwuwarstwowy  "Hostia 01"   Tekturka Jezu w Hostii utajony   Kwiat Róża 10mm Ivory szt.10     

Pozdrawiam,


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaMFpYyYrZXzc-xY_tVWNi9VbXEMuiZBC0IzLMtX4zJ98jr9Z0Fu321iNO2j8vMOFhs1D07avtMk5tsugiMFzqz2SMGnb40RBF_FJkR5aRhRc5B4hZJEWGyPKZ1nDwcO1pdMMbOCWn9id5/s190/Gosia.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)