czwartek, 27 sierpnia 2020

Wieszak domek - na klucze

 

Cześć!

Na pewno też tak macie, że gdy przyjdzie wena, pomysł, to musicie działać już, teraz :)

Miałam tak z tym domkiem :)

Docelowo miał służyć jako shadow box na różne różności, ale jako, że gabaryty ma dosyć spore - 60,0 cm wysokości, ciężko mi było coś sensownego z nim zrobić.Ale dzięki Marcie Grabowskiej przyszło natchnienie i oto jest, makowy domek na klucze :)

Maki namalowałam sama, ale Wy możecie użyć np papieru ryżowego, by szybciej i łatwiej osiągnąć pożądany efekt :)





Użyte produkty:


      


  

Pozdrawiam :)


  

2 komentarze:

  1. Po swojej sesji zdjęciowej poślubnej w makach - zakochałam się w nich. Przykuły mój wzrok w tym wieszaku na kluczy. Świetnie Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W makach...Ależ to musiała być piękna sesja...:) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)