piątek, 23 października 2020

Święta coraz bliżej

 Hej!

W mojej pracowni na dobre zagościł brokat, foamiranowe poinsecje oraz inne świąteczne dodatki.

Tak mi się właśnie kojarzą Święta Bożego Narodzenia - z puszystym, iskrzącym się śniegiem, kwiatami i mnóstwem delikatnych i bardzo stylowych ozdób. 

Przygotowałam dwie kartki w formacie DL, w których to tekturki Anemone posypałam solidną porcją biało-różowego brokatu. 

Jak to zazwyczaj u mnie bywa, nie mogło zabraknąć warstwowych kompozycji z elementów papierowych, puchatych wstążeczek i gałązek. 












Dajcie znać w komentarzach, czy moje karteczki przypadły Wam do gustu. 

A tutaj lista produktów Anemone, których użyłam do ich wykonania:




Pozdrawiam ciepło, Marta.



2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)