środa, 25 listopada 2020

Mini shadowbox z zimowym widoczkiem

 Cześć!

Pewnie każdy z nas ma pochowane różne przydasie - takie na później lub prace, które kiedyś się zaczęło, ale zostały odłożone bo z jakiegoś powodu nie można było ich skończyć.

Tak też i było z moją ramką :) Znalazłam ją sięgając do kartonu z ozdobami świątecznymi i od razu znalazłam dla niej zastosowanie. Jako, że była już pomalowana i ozdobiona pastą crackle, wypełniłam ją tylko pastą strukturalną i obficie udekorowałam sztucznym śniegiem, brokatem i pastą imitującą lód.

Główną rolę grają alpejskie domki z naszej ostatniej świątecznej kolekcji tekturek Anemone "Boże Narodzenie 2020"




Użyte produkty:


  

  

   

Pozdrawiam serdecznie :)




 



 


4 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)