piątek, 25 grudnia 2020

Upcykling z aniołkiem

Witajcie w ten świąteczny poranek. 
Mam nadzieję, że święta przebiegają Wam spokojnie z mnóstwem pyszności ;) 
Dziś mam dla Was trochę nietypowy projekt, trochę świąteczny, a trochę zimowy, ale na pewno bardzo odprężający.
Ostatnio znalazłam metalowe, zamykane pudełko z okienkiem. 
Niektóre przedmioty aż proszą o alterowanie, więc się nie opierałam i wzięłam do pracy ;) 
Pomalowałam je grubą warstwą gesso, dodałam pastę strukturalną, mikrokulki większe i mniejsze, 
przykleiłam ramkę z żywicy, a wewnątrz wkleiłam aniołka. Na dole dodałam śliczny, ażurowy ozdobnik Anemone. 
Wszystko pomalowałam je jeszcze odrobiną gesso i dodałam sztucznego śniegu.
 


 
A potem doszłam do wniosku, że aniołek mi nie pasuje i wymieniłam go na ośnieżone domki ;)
 
 
Użyte produkty:
 




 Życzę wszystkiego dobrego w Nowy Roku!
Pozdrawiam serdecznie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)