piątek, 15 stycznia 2021

Notesik na lodówkę

Witajcie, tu Monika.
Mnóstwo śniegu za oknem, więc trochę przekornie mam dzisiaj bardzo kwiecisty i soczysty notesik na lodówkę z produktami ze Scrapka.

 

Do recyklingowej bazy przykleiłam prostokąt wycięty z arkusza Simple Story Beige 3 8/10. 
Śliczną, delikatną rameczkę Dream przecięłam na pół i jedną jej część przykleiłam na dole, jako ozdobnik, a drugą przykleiłam nad notesikiem. 
Pod moimi kwiatami z foamiranu podkleiłam płaskie kwiaty wycięte z papierów Especially for You, 
listki z arkusza Amidst Rose Listki 01 i tekturki gałązki, które pocięłam na mniejsze fragmenty. 
Na koniec dodałam kilka perełek i moja lodówka może witać wiosnę ;)



 Użyte produkty:





Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)