wtorek, 15 czerwca 2021

Gościnnie - Justyna Jasperse ...Sielskie klimaty...

 Bardzo mi miło ponownie gościć w Scrapku.

Tym razem pokaże wam domek - przerobiony na wiejską chatę

Dość długo leżał domek zapakowany w folie,przenoszony z miejsca na miejsce…

I nagle mnie naszło!
Trochę przerobiłam go do „moich potrzeb” i tak powstała wiejska chatka pokryta “strzechą”,
z małą zagrodą, starym drzewem jabłoni i trochę podstarzałą studnią .
Dach okleiłam wiechą trzciny pospolitej, a dachówki zrobiłam z gliny,
drzewo jest ze suchych gałązek oklejonych masa plastyczna i pokolorowane farbami.
Dodałam listki i czerwone suche owoce pieprzu które maja imitować jabłka. Lekko pociągnęłam białym gesso dla nadania delikatności.
Domek jest oklejony papierem, a następnie gdzieniegdzie lekko dodałam różne media : gesso,farby, kamyki i jeszcze kilka innych.
Papiery Mintay Papers dokonały reszty dzieła.

W środku dodałam trochę skleconych mebelków i innych dekoracji.
Oczywiście nie mogło zabraknąć oświetlania.

Wiejski domek i w albumie pamięci 
otwarte okno na miniony świat,
a w nim chata kryta strzechą
 i w szpalerze malwy kwiat, 
milcząco stojący pod płotem, 
strzałą kwiecia sięgający nieba lotem…

Oczami wyobraźni wracam do tych lat beztroskiego dzieciństwa, do domu mojej babci ukrytego wśród ogromnych drzew lipy (stojących do dzisiaj) i ogrodu z drzewami owocowymi między którymi pasły się owce i kury wolno chodziły.
Gdzie w cieniu drzew słychać było najpiękniejsza muzykę: śpiew ptaków i brzęczenie pszczół.





































Bardzo dziękuje za gościnę!


Użyte produkty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)