poniedziałek, 5 lipca 2021

Wakacyjny recycling

 Dzień dobry!


Rozpoczął się drugi tydzień wakacji.

Najprawdopodobniej gdzieś w zakamarkach Waszych domów

zalegają zeszyty, w których można znaleźć niezapisane kartki.

Warto pomyśleć o naszej Matce Ziemi i nadać tym kartkom

 drugie życie.

















Kartki zszyłam tzw. ściegiem japońskim.


Starałam się maksymalnie wykorzystać kartki, więc wyrównałam je
jedynie na szerokości, aby odciąć linię "wydarcia" z bloku zeszytu.
Ułożyłam je marginesami do środka.


Przy okazji odkryłam, jak  producenci zeszytów "przycinają" kartki, 
a my nieświadomie kupujemy je w formacie A5.


Celem zrobienia tego zeszytu było wykorzystanie różnych kartek,
dlatego też użytkownik nie powinien się dziwić, że zobaczy różne odcienie
farby drukarskiej kratki.
Może nie jest to estetyczne, ale z pewnością jest EKO!


Nie wyrównywałam także rogów kartek (niektóre były zaokrąglone), 
aby oszczędzić papier.
Te nierówności schowałam pod grzbietem mocującym;)


Jeżeli macie ochotę wykonać taki notes, a potrzebujecie instruktarzu,
to proszę zostawcie komentarz.


Brzegi oraz główny napis tuszowałam distressem


W Scrapku jest ogromny wybór papierów


oraz mediów do zdobienia



Pozdrawiam serdecznie, Tajanna







2 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)