środa, 13 kwietnia 2022

Wesołych Świąt!

Witajcie, tu Monika.
Moje ostatnie w tym roku wielkanocne kartki ozdobiłam mnóstwem ślicznych tekturek Anemone.
Do pierwszej użyłam eleganckiego napisu, dodałam kwiaty z foamiranu, 
śliczne trawki i małe kwiatuszki, na górze usiadł stebnowany ptaszek.  
Do tego trochę sizalu, garść cekinów i wycinane z papieru Sunflower kwiaty. 
Kartka jest bardzo prosta, ale chyba więcej już jej nic nie trzeba, prawda?
 



Do ozdoby drugiej użyłam świetnych, ozdobnych pisanek 2d, które pomalowałam markerem i obsypałam brokatem. 
Nie mogło też zabraknąć kwiatów i ślicznych gałązek.



Na trzeciej kartce również można zobaczyć ozdobne pisanki 2d, tym razem zostawiłam je w naturalnym kolorze. 
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, które lekko pokolorowałam niebieską kredką. 
Mniejsze zostawiłam białe. Dodałam też sporo małych koralików, styropianowych kulek i brokatu.
 



Użyte produkty:







 
 







 
Dziękuję za spotkanie i życzę Wam wesołych świąt!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)