sobota, 18 czerwca 2022

Ślubny exploding box ze słonecznikami

Cześć!

Przyjmując zamówienie na pamiątkę z okazji ślubu, dostałam wytyczne, by dominującym kolorem była butelkowa zieleń. Jest to dość poważny kolor, a ja chciałam by praca była radosna i słoneczna. I wymyśliłam sobie boxa ze słonecznikami :)

Pisałam tu już nie raz, że nie umiem i nie lubię robić kwiatów, ale tym razem przełamałam się i modyfikując nieco kurs na słoneczniki przygotowany przez Kartkulca, stworzyłam z papieru czerpanego, jutowego sznurka, mikrokulek oraz czarnego tuszu do paznokci własne kwiaty.

I póki mi nie braknie papieru, zrobię ich więcej, bo bardzo spodobało mi się ich tworzenie :)




















Użyte produkty:


  


  `


  
  

  


Pozdrawiam!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)