czwartek, 27 października 2022

Dwie świąteczne

Witajcie, tu Monika.
Dziś pokażę Wam dwie świąteczne kartki z shaker-boxami, pełne ślicznych tekturek ze Scrapka. 
Shaker-boxy to świetny świąteczny akcent, który sprawia, że kartka jest bardziej efektowna. 
Tekturki, których użyłam to nie są specjalne shaker-boxy, to po prostu zwykłe ramki, które nakleiłam na papier z wyciętym otworem. 
Podkleiłam go od spodu folią, dodałam taśmę 3d i nasypałam cekinów. 
Oczywiście dodałam też mnóstwo kwiatów, listków i różnych anemonkowych tekturek, pełny spis znajdziecie na dole posta.
Pierwsza kartka ma w centrum ramkę z dzwonkami...



...a druga uroczego jelonka :)




Użyte produkty:

 










 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)