czwartek, 6 października 2022

Mini album - wspomnienia z wakacji

 Witajcie.

Dzisiaj pokażę mini album, w którym umieściłam zdjęcia i pamiątki z minionych wakacji.

Album jest mini tylko z nazwy, wyszedł całkiem spory grubasek, w którym w różnych kieszonkach

 i zakładkach zmieściło się ponad 120 zdjęć.

Cały album wykonałam z wakacyjnych papierów od Craft O'Clock z kolekcji Nadmorskie Pozdrowienia.

Ozdobiłam tekturkami Anemone oraz pocztówkami zakupionymi na wakacjach.

 Wewnątrz przedniej okładki wkleiłam kopertę, do której włożyłam bilety, foldery oraz inne pamiątki.

 






 











Ze sklepu wykorzystałam:


Papier Seaside Greetings Zestaw 15 x15   Papier Seaside Greetings Zestaw dodatków  Papier Seaside Greetings 06  Papier Seaside Greetings 05  Papier Seaside Greetings 03  Papier Seaside Greetings 02  Papier Seaside Greetings 01  Tekturka Zielono mi...  Tekturka Widlik   Tekturka Trawa morska  Tekturka Kotwica  Tekturka Inne stwory rafy  Tekturka Ster morski  Kulki duże  Kulki średnie 100ML  


Pozdrawiam,


Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)