wtorek, 22 listopada 2022

Mini album dla chłopca

 Witam was serdecznie.

Dzisiaj pokażę mini album, kolejny już, który wykonałam dla mojego wnuka Maxa.

Prawie w całości skleiłam go z papierów Sweet lullabies od Scrap 8.

Kolekcja przeznaczona jest raczej dla młodszych dzieci,

jednak nie ma zbyt wielu papierów dla dzieci trochę starszych niż niemowlaki, więc użyłam tej.

Album ozdobiony jest m.in. tekturkami Anemone, jednak nie do końca,

zrobię to dopiero po wklejeniu wszystkich zdjęć










Ze sklepu wykorzystałam:


Tekturka Album  Tekturka Latawce   Papier Sweet Lullabies 05  Papier Sweet Lullabies 03   Papier Sweet Lullabies 01   Kostki klejące 5mm x 5mm /3mm   


Pozdrawiam,

Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)